Thursday, 22 August 2013

New Blog! (Fairy Kei & Lolita Fashion/Lifestyle)

Ich werde hier gleich mal für meinen neuen Blog! Dieser hier wird erst mal eine kleine Weile pausiert sein, da Lisadelina umgezogen ist und dort noch kein Internet hat & ich derzeit mit meinem neuen Blog beschäftigt bin. Da nutze ich gleich mal die Gelegenheit und stelle meinen J-Fashion Blog vor (wenn man das so nennen darf). Es wäre total lieb, wenn ihr mich auch mit meinem neuen Blog unterstützen würdet! :3

Macht's gut meine Lieben! ♥

__________________________________________________________

I'm gonna make some advertisment for my new blog! This blog will be on hiatus for a while, because Lisadelina moved away and has no internet connection there. And I'm busy with my new blog. So I use the chance to show you my new J-Fashion Blog! It would be nice if you guys help me to make this blog more popular! :3

xoxo ♥

1 comment:

  1. I enjoy what you guys are up too. This kind of clever work and coverage!

    Keep up the fantastic works guys I've you guys to my blogroll.

    Feel free to surf to my webpage dating simulation games for itouch

    ReplyDelete